
Materiale promoționale
Este bine cunoscut că materialele promoționale sunt indispensabile oricărei instituții, întrucât acestea joacă un rol important în crearea, menținerea și promovarea imaginii instituționale, precum și în implementarea strategiilor de marketing ale acesteia. Astfel, pentru asigurarea imaginii pozitive a Universității de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”, este oportună utilizarea lor la orice eveniment, în orice birou, reprezentând un liant dintre Univeristate și beneficiar sau dintre instituție și angajații acesteia. Acest proces este similar relațiilor dintre persoane, când prima impresie poate influența pozitiv sau negativ toate contactele ulterioare dintre protagoniști.
Pentru dezvoltarea imaginii instituționale a fost creat un concept unificat pentru materiale promoționale, care respectă aceleași standarde privind utilizarea elementelor de identitate instituţională: logo, denumire, cromatică ş.a. Din acest motiv, fiecare membru al comunității universitare trebuie să utilizeze materialele respective, or, acestea reflectă imaginea instituţiei și apartenența persoanei la Universitate.
Mai jos puteți vizualiza câteva mostre de materiale promoționale, şi anume:





1, 2 - Tricou; 3 - Carnet pentru notițe; 4 - Agendă; 5 - Pix
Pentru a simplifica accesibilitatea materialelor promoționale, USMF „Nicolae Testemițanu” pune la dispoziția fiecărui doritor USMF PromoShop, unde pot fi achiziţiona bunurile prezentate mai sus și multe altele.
În scopul promovării imaginii USMF „Nicolae Testemițanu”, puteți să folosiți și materialele:
- Spot de promovare 2021 (limba română)
- Spot de promovare 2021 (limba engleză)
- Spot de promovare aniversar, 2020 (limba română)
- Spot de promovare aniversar, 2020 (limba engleză)
- Spot de promovare, 2018 (limba română)
- Spot de promovare, 2018 (limba engleză)
- Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie ”Nicolae Testemițanu” din Republica Moldova la 70 de ani
- Aleea savanților și medicilor iluștri
- Broșură (versiune engleză)
- Manual de identitate vizuală
- Pliant de promovare a USMF „Nicolae Testemițanu” (versiune română)
- Pliant de promovare a USMF „Nicolae Testemițanu” (versiune engleză)
- Pliant de promovare a USMF „Nicolae Testemițanu” (versiune rusă)
- Semn de carte privind oferta educațională, V1 (versiune ro/en)
- Semn de carte privind oferta educațională, V2 (versiune ro/en)
- Set de ilustrate, infrastructura USMF „Nicolae Testemițanu”
- Pliant, Muzeul de Anatomie a Omului
- Pliant, Centrul de Consiliere Psihologică și Ghidare în Carieră (versiune română)
- Pliant, Centrul de Consiliere Psihologică și Ghidare în Carieră (versiune engleză)
- Semn de carte, Centrul de Consiliere Psihologică și Ghidare în Carieră (versiune română)
- Semn de carte, Centrul de Consiliere Psihologică și Ghidare în Carieră (versiune engleză)
- Flayer, Centrul de Consiliere Psihologică și Ghidare în Carieră (versiune română)
- Flayer, Centrul de Consiliere Psihologică și Ghidare în Carieră (versiune engleză)
- Flayer, Centrul Universitar de Reabilitare Medicală
- Flayer de promovare a USMF „Nicolae Testemițanu” (versiune franceză)
- Flayer de promovare a programului Medicină (versiune franceză)
- Flayer de promovare a programului Farmacie (versiune franceză)
În utilizarea elementelor de identitate vizuală trebuie să consultați Manualul de identitate, sau specialiștii din cadrul Departamentului Comunicare și Relații Publice, care Vă vor oferi suport în realizarea materialelor informative și de prezentare. În plus, dacă organizați un eveniment în incinta Universității sau în exterior, dar cu participarea instituției noastre, Vă rugăm să completați și să expediați acest Formular, cu cel puțin 5 zile înainte de la desfășurare, la adresa de e-mail: relatiipublice@usmf.md